Miralix

Nye standarder inden for IT-Mobility

I forsommeren 2015 udviklede vi for Miralix et helt nyt website med afsæt i virksomhedens klare DNA og i forlængelse af dette blev vi enige om en udvidelse af samarbejdet – herunder udvikling og eksekvering af fremtidige kampagner.

Nu er den første kampagne klar, hvor et nyudviklet og intet mindre end et epokegørende produkt er klar til introduktion på markedet:

Kontaktcenter.ninja

Et optimeringsprodukt til eksisterende telefonisystemer med en række enestående og helt nye, intelligente funktionaliteter – og til en attraktiv pris for de virksomheder, kommuner, styrelser m.v., som har behov for et effektivt kontaktcenter i hverdagen.

Ninja er den udholdende; med mange uventede kort og redskaber i ærmet og er kendetegnet ved præcision og effektivitet – derfor er navnet også velvalgt til Miaralix’ innovative kontaktcenter, som Shark skal hjælpe med at markedsføre både i Danmark og i udlandet.

Shark har til Miralix skabt en markedsføringspalette, som omfatter:

  • Film på dansk og engelsk
  • Bannere
  • Annoncer
  • Landingpage
  • PR
  • Logo/navnetræk

Se den danske Kontaktcenter.ninja film her: