Nyheder


Vi byder velkommen til Belimo

onsdag d. 11. november

Mon det er naturligt at være begejstret for regulering? Hvis du spørger Belimo og Shark, så er svaret ja!
Belimo mestrer denne disciplin indenfor vand og luft, og Shark skal ”regulere” websitet og markedsføringen.

Vi glæder os til samarbejdet og velregulerede løsninger til markedet.

Vi byder velkommen til Belimo

Banebrydende 2. generations E-magasin til Bayern AutoGroup

torsdag d. 01. oktober

Fuldendt oplevelse af forhandler og mærke, uden at være der

Shark&Co har pakket et helt bilhus, et globalt brand og et unikt bilkoncept ind i et interaktivt magasin, hvor læseren har mulighed for at komme i dybden med mærket og forhandleren. Løsningen inspirerer og underholder. Der er direkte adgang til aktuelle salgsklare biler, hurtig kontaktmulighed til medarbejdere og en masse spændende features som styrker forhandler, brand og som giver værdi for læseren.

Magasinet tilgodeser alle platforme. Læses magasinet på en smartphone, komprimeres tekstmængden. Så hvis man vil læse hele teksten skal man blot klikke en ekstra gang. Løsningen kan måle trafik og understøtter google iforb med Analytics og SEO.

Oplev magasinet her 

Bayern AutoGroup er en kæde af autoriserede forhandlere af BMW og MINI.

Magasinet blev lanceret i går.

Banebrydende 2. generations E-magasin til Bayern AutoGroup

Nexans – Direct mail med imponerende resultater!

fredag d. 28. august

I en tid med hurtig digital baseret kommunikation, kan nogle af de gamle hæderkronede marketingværktøjer give overraskende resultater. Et godt eksempel på dette er den direct mail, som vi i 2014 udarbejdede for Nexans Denmark A/S. De har nu anvendt mailen gennem et år, og resultaterne må siges at være langt over det forventede.. Mailen består af en personligt stilet papkuffert indeholdende personligt brev, produktprøve og infofolder. Med mailen har man skullet introducere en nyudviklet microswitch, som er beregnet til fiberoptiske netværksløsninger i større byggerier. Målgruppen for mailen var de ledende ingeniørhuse, entreprenører, arkitekter og større installationsvirksomheder.

En mødescore på 75%
Normalt anses det for meget vanskeligt at kommunikere fængende, forståeligt og interessevækkende om meget tekniske produkter. Men med denne mail var graden af personlig tilpasning perfekt, og der blev skabt en kommunikation der var nærværende, interessant og relevant. Og det har med al tydelighed kunnet aflæses af reaktionen hos modtagerne, når de efterfølgende er blevet kontaktet telefonisk:
- Vi har i vores udvælgelse af emner til mailen været meget præcise, og gennem det seneste år udsendt ca. 5 mails om ugen, så der har været tid til at følge op telefonisk. Og jeg må sige at responsen har været imponerende. For hver 10 udsendte mail, har den efterfølgende opfølgning resulteret i ca. 7 møder. Så vores investering i at henvende os på en måde med stor awareness, må siges at være særdeles god og det er ikke sidste gang vi bruger dette værktøj i vores markedsføring og salg, siger Adm. dir. Ole Nielsen, Nexans Denmark A/S, der er et selskab i den store franske verdensomspændende koncern Nexans.

Flere værktøjer i spil
Faktisk lavede Shark en tilsvarende mail over samme skabelon til Nexans Denmark A/S og en udvalgt grossistkæde til præsentation af et andet teknisk produkt: Et nyudviklet krympemuffesæt med skrueforbindere, som anvendes ved kabelsamlinger. Nexans Denmark A/S stillede mailen til rådighed for grossisterne, der så anvendte den over for udvalgte installatørforretninger. I tilknytning til denne mail var der også her instore-materiale, som grossisterne kunne anvende i deres butikker over for deres kunder. Også denne mail scorede ganske højt med en imponerende respons. For at skabe optimal opmærksomhed omkring de to mail, blev de nyudviklede produkter også præsenteret gennem PR og annoncer.

 

Nexans – Direct mail med imponerende resultater!

Kystlandet, VisitHorsens & VisitOdder

onsdag d. 26. august

Vi har udfordret opgaven på flere fronter og det faldt i ”god jord”. Shark blev valgt til partner omkring turistmarkedsføring for både Horsens & Odder på flere fronter. I et tæt samarbejde skal vi udvikle ny branding platform, og bidrage med idéer, inspiration og viden til den taktiske markedsføring - nationalt som internationalt.

Endelig skal vi stå for produktion af de velkendte turistguider i helt nyt format og funktion.

Shark har tidligere været strategipartner i udviklingen af Kystlandets DNA, løfter til markedet og tilhørende materiale. Så det nye samarbejde er derfor en naturlig forsættelse af samarbejdet fra Kystlandet.

Vi har faktisk arbejdet med turisme gennem mere end 15 år. I det arbejde har vi bl.a. modtaget brandingprisen fra VisitDanmark - i øvrigt sammen med bla. VisitHorsens og VisitOdder, så sagt i al beskedenhed: ”Vi ved noget om turisme”.

Kystlandet, VisitHorsens & VisitOdder


Ny hos Shark & Co.

fredag d. 07. august

Så er der kommet nok en haj til flokken hos Shark.

Vores nye AD–assistent: Mette Sørensen, 24 år er startet den 1. august.
Vi glæder os alle til at dykke ned i opgaverne sammen med Mette og i fællesskab skabe de velkendte Shark-løsninger med bid i!

Ny hos Shark & Co.

Miralix A/S udvider samarbejdet!

onsdag d. 08. juli

Miralix har nu udvidet samarbejdet - et valg vi er meget stolte over, og vi glæder os til et forsat godt fremtidigt samarbejde. Det nye samarbejde omfatter Miralix’s kreative og strategiske budget samt eksekvering af kampagner, film m.m.

Det nye udvide samarbejde sker i forlængelse af udviklingen af det helt nye website, som tager afsæt i virksomhedens klare DNA og afsætningen til såvel B2B som B2G - sitet er i øvrigt udviklet i WordPress. Se hjemmesiden her

Miralix A/S udvider samarbejdet!

Håndværkskoncernen HorsensGruppen

mandag d. 08. juni

5 lokale virksomheder - med hver sit kendte og anerkendte brand - får kærlig makeover og bliver samtidig iscenesat under et helt nyt brand - HorsensGruppen.

  • Optimering & maksimering af synergien af de 5 virksomheder - både salgsmæssigt og markedsføringsmæssigt
  • Synliggørelse som én betydende håndværkskoncern, der er agil og stor nok når det kræves - og individuel når det giver mening. Kort sagt - det bedste fra 2 verdener.

En vanvittig spændende kommunikationsopgave, hvor Shark & Co. har taget aktiv del i den forretningsudvikling der ligger bag det nye brand HorsensGruppen.

Håndværkskoncernen HorsensGruppen

Vi byder velkommen til NetGraf

onsdag d. 08. juli

NetGraf har netop valgt Shark & Co. som bureau til udvikling af ny 360 graders identitet. Det er vi glade og stolte over. 

Den nye kommunikation er skabt med afsæt i virksomhedens klare DNA,og skal løfte NetGraf videre ind i fremtiden.

Vi byder velkommen til NetGraf

Velkommen til Autokonzept

tirsdag d. 03. marts

Vi er glade og ret stolte over at Autokonzept.dk er i luften. Shark & Co. har udviklet hele identiteten og sammen med CAD Indkøb, Værkstedernes Indkøbsforening og Seek4cars, skabt platformen og hele grundlaget for den nye webshop-løsning, som bliver tilbudt CAD Indkøb´s knap 900 medlemmer på tværs af diverse kæder i branchen. Her vil du kunne finde gode tilbud, gode råd og vejledning. Og så handler du faktisk med det værksted som du selv foretrækker. Det er ikke værkstedshumor, det er lokal tillid til faglighed!

Velkommen til Autokonzept