Kompetencer

Værdiskabelse – vi har modellen!

pilenvaerdiskabelseHvad tilfører du og dine produkter af værdi for dine kunder? Kan du pin-pointe de enkelte værdier, som dine kunder har udbytte af, og som de kan arbejde videre med i deres egen forstærkning i markedet?

Vi har tænkt, udviklet, testet, tænkt, udviklet og testet. Og nu kan vi med stolthed fortælle at vi hos Shark har udviklet en model, som kan synliggøre proces og værdiskabelse i enhver virksomhed.
Det har – som en ekstra bonus – vist sig, at virksomhedernes medarbejdere oplever klarhed over indsatser, værdi og forbedringer med modellen.

Det kunne lyde som et indviklet proces-tool, men det er så godt at det er simpelt. Vi har bl.a. haft Anders Drejer til at syreteste modellen. Efterfølgende har vi med stor succes anvendt den i vores dialog og samarbejde med såvel kunder som kundeemner.

Har denne ”skabning” så et navn? Ja, internt hos Shark kalder vi den pilen, men på papiret står der ”værdiskabelsesmodel”.

 

Shark & Co. er et reklamebureau med tyngde

Vi har fokus på forretningsudvikling, intelligente løsninger og konkurrencekraft. Ved at styrke din virksomheds dna, position og synliggøre værdien af dit produkt eller ydelse har du mulighed for at gøre en positiv forskel i dit marked. I det arbejde benytter vi os af analyse, strategisk vurdering/anbefaling, kreativitet og konceptudvikling som bringes i spil på de platforme og i de omgivelser som giver mest værdi for dig.

– vi har kompetencerne og kan skabe de resultatgivende løsninger for dig!

 

Tankekraft x handlekraft = konkurrencekraft

Denne formel er omdrejningspunktet for samarbejdet med hver enkel kunde: Kundens og vores viden, kompetencer og indsigt sættes i et dynamisk samspil. Ved fælles tankekraft skabes grundlaget for de bærende idéer, optimale løsninger og det perfekte mix af medier. Ud fra dette skabes redskaberne og der opstilles mål for aktiviteterne.
Herefter fordeles rollerne for den efterfølgende brug af redskaberne – vi forpligter os hver især til at holde os til det aftalte. Med fælles handlekraft giver vi redskaberne mulighed for at virke. Sådan skabes konkurrencekraft!