Miralix

Nye standarder inden for IT-Mobility

I forsommeren 2015 udviklede vi for Miralix et helt nyt website med afsæt i virksomhedens klare DNA og i forlængelse af dette blev vi enige om en udvidelse af samarbejdet – herunder udvikling og eksekvering af fremtidige kampagner.

Nu er den første kampagne klar, hvor et nyudviklet og intet mindre end et epokegørende produkt er klar til introduktion på markedet:

Kontaktcenter.ninja

Et optimeringsprodukt til eksisterende telefonisystemer med en række enestående og helt nye, intelligente funktionaliteter – og til en attraktiv pris for de virksomheder, kommuner, styrelser m.v., som har behov for et effektivt kontaktcenter i hverdagen.

Ninja er den udholdende; med mange uventede kort og redskaber i ærmet og er kendetegnet ved præcision og effektivitet – derfor er navnet også velvalgt til Miaralix’ innovative kontaktcenter, som Shark skal hjælpe med at markedsføre både i Danmark og i udlandet.

Shark har til Miralix skabt en markedsføringspalette, som omfatter:

  • Film på dansk og engelsk
  • Bannere
  • Annoncer
  • Landingpage
  • PR
  • Logo/navnetræk

Se den danske Kontaktcenter.ninja film her:

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk