Kunde
Adria Danmark

Services
Strategi
Branding
Konceptudvikling
Tekstforfatning
Content marketing
Digital startegi
Webdesign
SEO
CRO
SEM
SoMe
Digitalt content

Det kræver mod og vedholdenhed at erobre markedsandele

Udfordring

Finanskrisen satte en stopper for væksten i rigtig mange brancher – også i campingbranchen. Men hvor andre gik i stå, kørte Adria på med at udvikle og optimere sine vogne med innovative features og den nyeste teknologi. De fortsatte også med at optimere deres markedsføring med det resultat, at Adria i dag står med + 40 % markedsandele i Danmark.

Og markedet er i opblomstring, til dels takket være corona-restriktionerne. Campingmålgruppen er blevet betydeligt bredere i de seneste år, og ferieformen appellerer nu til mange flere mennesker på tværs af aldersgrupper, livsfaser og personlighedstyper.

Shark & Co. har siden 2017 været med på rejsen med at erobre markedsdele.

Løsning

Vi har videreudviklet Adrias stil og tone for at tydeliggøre Adrias brand-personlighed og løfte barren for markedsføring i campingbranchen. Som en naturlig konsekvens af indsigten om en bredere målgruppe siger vi, at Adria er for alle. Markedsføringen er nu kendetegnet af lækre billeder og stopeffekt i både grafikker og overskrifter – du må gerne trække lidt på smilebåndet eller synes, det er lidt for kækt, når du støder på en annonce for Adria.

”Shark & Co. er en kompetent og dygtig samarbejdspartner med præcision som et Schweizisk urværk. De har fra start formået at videreudvikle visionerne for Adria klogt. Samtidig med, at de går skridtet videre og udfordrer setuppet med indspark, som ender med at gøre en markant forskel.”

Per Højgaard, Direktør for Adria Danmark