Kunde
Belimo

Services
Strategi
Branding
Konceptudvikling
Tekstforfatning
PR
Content marketing
E-mail marketing
Digital strategi/omstilling
Webdesign
SEO
CRO
SEM
SoMe
Digitalt content (strategi + plan + eksekvering)
Film
Printannoncer
Salgspræsentation
Brochurer
Messestande og udstillinger

Hvad siger kunden?

Du er mere end velkommen til at spørge: Ole Fornill, Direktør hos Belimo A/S

Fra produktfokus til branding: Bredere kommunikation til markedet

Udfordring

Belimo A/S har siden 1981 været uafhængig dansk agent for Belimo AG i Schweiz – verdens største og ældste leverandør af spjældmotorer, sensorer, ventiler og ventilmotorer.

Da vores samarbejde med Belimo A/S begyndte tilbage i 2015, handlede de første samtaler om behovet for et bureau, der både forstod virksomhedens forretning og produkter. Op til da var kommunikationen udelukkende centreret om produkternes tekniske specifikationer. Og selvom Belimo ganske rigtig tilbyder premium produkter, er de også en virksomhed med en opbygning, der giver kunderne store fordele. Det skulle kommunikationen til markedet også gerne afspejle.

Løsning

I de 5+ år vi har arbejdet med Belimo, har vi været på en fælles rejse for at synliggøre virksomhedens personlighed og forcer. Først og fremmest har vi flyttet kommunikationen til også at omhandle måden, de arbejder på, og de fordele kunden får ved at vælge Belimo: viden, erfaring, rådgivning og support med uforlignelig tilgængelighed. Alt sammen områder, hvor Belimo er særligt konkurrencedygtig.

”Godt samarbejde kræver gensidig vilje til at investere i relationen. Det er det, vi oplever med Shark & Co. Deres engagement og forståelse af netop vores forretning og målgrupper er enestående og er med til at styrke vores brand, så vi udnytter vores konkurrencekraft bedst muligt.”

Ole Fornill, Direktør hos Belimo A/S

+848%

Gennem en målrettet indsats på LinkedIn, har vi skaffet over 848% flere besøgende på websitet, og disse besøgende interagerer rigtig flot med landingssiderne, da de i gns. ser 37% flere sider inde på websitet, når de lander via LinkedIn.

+49%

Vores kampagner og SEO-indsats har resulteret i, at samlede trafikmængde til Belimos website er steget med over 49% i 2020 målt op imod 2019.

-41%

Afvisningsprocenten er faldet med over 41% fra 2019 til 2020, hvilket typer på rigtig god sammenhæng mellem, hvad folk ønsker at vide, og hvad websitet informerer om.

+32%

Vi ser en vækst på over 32% i nytilkommen trafik via Google Ads. Her er afvisningsprocenten faldet med over 56%, og de ser over 4 sider mere pr. session i gns.