Kunde
Bryllup.dk
Services
Hvad siger kunden?
Du er mere end velkommen
til at spørge:
Tina Lemming
Direktør og indehaver af Bryllup.dk
Rød tråd gennem bryllup.dk
Udfordring
Bryllup.dk er et komplet univers med alt til den store dag: et omfattende online inspirationssite, de populære magasiner BRUDEN & GOMMEN, samt Danmarks største Bryllupsmesser rundt om i hele landet. Sidstnævnte ønskede Bryllup.dk hjælp til at annoncere – og der startede vores samarbejde. Ved hjælp af online annoncering (SoMe og SEM) skulle vi sørge for at få solgt billetter og brede kendskabet til bryllupsmesserne endnu længere ud.
Efterfølgende fik vi betroet opgaven med at redesigne magasinerne BRUDEN & GOMMEN, så der er en rød tråd mellem online- og offline-universerne.
Løsning
Annoncerne for bryllupsmesserne er designet til at ramme målgruppen på Google, Facebook, Instagram og Pinterest med alle de fordele, der er ved at lade sig inspirere på et event fyldt med leverandører af alt til en uforglemmelig dag. Indsatsen monitoreres, splittestes på budskab og visuelle virkemidler og justeres løbende, så vi hele tiden sikrer os størst mulig konvertering fra annoncerne.
Magasinet BRUDEN har fået et let, romantisk løft. Buen, som kan symbolisere et kirkevindue eller en rosenbue, er brugt som et gennemgående designelement, og de enkle, stregtegnede illustrationer giver looket et feminint touch. På samme måde har magasinet GOMMEN har fået en ny, dybgrøn farve og sit eget, ternede særkende, inspireret af et målflag, for at give maskulin kant til al romantikken.
”Fra start har Shark & Co. haft en dyb forståelse for, hvad jeg gerne vil opnå. Jeg føler mig i særdeles trygge hænder, og jeg har ikke fortrudt, at jeg har samlet flere ydelser under deres tag. Det betyder meget for kommunikationen, at de er lydhøre over for mine visioner og samtidig kommer med kreative idéer til, hvordan vi kan connecte endnu bedre med alle dem, der har gavn af det, Bryllup.dk tilbyder.”
Tina Lemming, Direktør og indehaver af Bryllup.dk
Google Ads konverteringsrate
Den høje, gennemsnitlige konverteringsrate for søgekampagnerne på Google Ads betyder, at en meget stor andel af de brugere, der har interageret med søgekampagnerne, også har købt billetter til Bryllupsmesserne.
Mere tid på brugt på websitet
Sammenlignet med forrige kampagneperiode i 2023, blev brugerne 17,99 % længere inde på websitet ved et besøg.
Bedre organiske placeringer
Vores SEO-indsats har forbedret bryllup.dk’s organiske placeringer i Googles søgeresultater med mere end 56 %, når målgruppen søger på bryllupsrelaterede termer.
Øget organisk klikrate
Den organiske CTR – når folk klikker på et søgeresultat – er blevet forbedret med mere end 151%, siden vi startede med at arbejde med SEO for Bryllup.dk.