Kunde
Diers Fertilitetsklinik
Services
Hvad siger kunden?
Du er mere end velkommen
til at spørge:
Liza Diers,
Direktør hos Diers Klinik
Helle Sejersen Myrthue
Direktør hos Diers IVF
Fælles platform giver større gennemslagskraft
Udfordring
Vores samarbejde med Diers startede med hjælp til online annoncering og SEO. I naturlig forlængelse heraf udviklede det sig til at omfatte strategi for bedre branding og positionering i et marked med stor konkurrence både i DK og i udlandet.
Diers fertilitetsklinik ligger i hjertet af Aarhus. Her kan du få kunstig befrugtning (IVF, ICSI, ægdonation) og naturlig, hormonfri inseminering (IUI). De to områder er opdelt i hvert sit firma – Diers IVF og Diers Klinik – med hver sin hjemmeside og hver sin visuelle identitet. Begge klinikker ligger til gengæld på samme adresse. Men på hver sin etage i samme hus. Kan du se risikoen for forvirring?
Løsning
For at styrke kendskabsgraden hos kunderne og høste frugterne af et mere ensartet univers, har vi udviklet en ny identitet, der favner hele fertilitetsrejsen og samler de to firmaer på ét website – Diers Klinik.
Her bliver man taget imod af varme jordfarver, indbydende fonte med bløde kurver og en gennemtænkt struktur med indhold designet til at holde den besøgende i hånden hele vejen.
Sammenlægningen har været en proces, hvor vi i tæt samarbejde med Diers har kortlagt den autentiske kerne i begge klinikker og bygget universet op omkring den. Det er samme stifter – Liza Diers – som står bag de to virksomheder. Hendes meget personlige og inkluderende tilgang til fertilitetsbehandling skinner igennem i begge klinikker, og det er i høj grad med til at sikre troværdigheden i sammenlægningen.
Det fælles website giver samtidig bedre synergi i annonceringen, hvor vi nu har mulighed for både at tale specifikt ind i de enkelte problemstillinger i hvert område og om Diers’ tilgang til dig, der skal i fertilitetsbehandling.