Kunde
VILLA

Services
Strategi
Branding
Konceptudvikling
Tekstforfatning
Content marketing
Digital startegi
Webdesign
SEO
CRO
SEM
SoMe
Digitalt content

Hverken for hvem som helst eller alle og enhver

Udfordring

Hvordan positionerer man et byggefirma, der skaber og bygger unikke, arkitekttegnede hjem? Samtidig med at arkitekten bag, er den prisvindende og verdenskendte arkitekt Lars Gitz. Det var udfordringen med VILLA, der ønskede en ny strategi for deres kommunikation og tilgang til markedet. Samtidig ønskede de en visuel identitet, der afspejler deres position som et æstetisk, kvalitetsbevidst og unikt byggefirma.

Løsning

Når man bygger for de kræsne og krævende, bygger man ikke for hvem som helst. Sådan lød startskuddet til VILLAs nye markedsføringsstrategi. Sammen med VILLA definerede vi deres brand essence, kommunikationsstil, visuelle udtryk og strategien for at nå markedet.

Løsningen blev et helt nyt website, der adskiller VILLA’s to produkter; Villa og Villa by Lars Gitz. Et visuelt udtryk med fokus på eksklusivitet, stringente linjer og minimalisme blev kendetegnet for udtrykket på alle platforme, hvor VILLA befinder sig. Kommunikationen bygger på de kræsne og krævende kunder, der ikke vil bygge, hvad som helst.

I dag har VILLA positioneret sig, som en eksklusiv spiller på markedet. Og det forpligter. Derfor udvikler vi løbende VILLA samtidig med, at vi varetager deres markedsføring herunder SEO, SEM og SoMe.