24. februar 2021
Elenah Levante
Tekstforfatter & konceptudvikler
Hvad er dit budskab? Du skal vise, at det din forretning tilbyder af værdi er relevant og interessant. Og din målgruppe skal helst også kunne genkende dig, så du ikke skal starte fra bunden hver gang, men kan bygge oven på det, du allerede – forhåbentlig – er kendt for.
Dit kommunikationskoncept skal forankres i fællesnævneren for, hvad du tilbyder, og hvad din målgruppe har af interesser og behov. Det er grundlaget for tiltag og iscenesættelser – så du har relevans og er genkendelig. Og så skal det kunne foldes ud i kommunikation og markedsføring, der vækker opmærksomhed. I de medier din målgruppe bruger.
Med lige dele engagement og forretningsforståelse designer vi indsatsen på tværs af medier og kanaler, så den rammer rent ind i, hvad du vil opnå. Hver gang.
Hvilke medier, du skal bruge, er egentlig kun et spørgsmål om, hvad der bedst kan bringe dit budskab ud til din målgruppe.
Strategi
Branding
Konceptudvikling
Forretningsudvikling
Digital strategi/omstilling
SEO (søgeoptimering)
CRO (konverteringsoptimering)
SEM (Google Ads)
Sociale medier
E-tilbudsaviser / e-kataloger
Tekstforfatning
PR
Content marketing
E-mail marketing
Marketing automation
Læs mere om effektfuld markedsføring gennem stærke budskaber
Corporate identity
Visuel identitet
Logodesign
Naming
Salgspræsentation
Emballagedesign
Webdesign
Kampagner
Digitalt content
Film
Outdoor
Radioreklamer
Guerilla marketing
Magasiner
Kataloger
Skilte, facadebannere m.m.
Printannoncer
Butiksmateriale
Kontakt os – vi tager gerne et uforpligtende møde med dig, enten fysisk eller online.
Se eksempler på, hvordan vi har skabt resultater for vores kunder