Effektfuld markedsføring?
Nemt: Du skal bare sige det rigtige på den rigtige måde i det rigtige medie på det rigtige tidspunkt.
Stærke budskaber
Hvad er dit budskab? Du skal vise, at dét din forretning tilbyder af værdi er relevant og interessant. Og din målgruppe skal helst også kunne genkende dig, så du ikke skal starte fra bunden hver gang, men kan bygge oven på det, du allerede – forhåbentlig – er kendt for.
Opmærksomhed og genkendelighed
For at vække din målgruppes opmærksomhed skal dit kommunikationskoncept forankres i fællesnævneren for, hvad du tilbyder, og hvad din målgruppe har af interesser og behov. Det er grundlaget for tiltag og iscenesættelser – så du har relevans og er genkendelig. Det er gennem en personlig corporate voice, at du kan tale med dit publikum i øjenhøjde og skabe en værdifuld relation.
Tilstede dér hvor det gør en forskel
Og så skal dit kommunikationskoncept kunne foldes ud i de medier, din målgruppe bruger. Vi kan ikke understrege nok, hvor vigtigt det er at være til stede og tilgængelig for sit publikum – på deres præmisser. Især online, hvor virksomheden lynhurtigt taber, hvis den ikke har en klar stemme og kan gribe bolden, når den spilles. Hvilke medier, du skal bruge, er egentlig kun et spørgsmål om, hvad der bedst kan bringe dit budskab ud til din målgruppe.
Med lige dele engagement og forretningsforståelse designer vi på Shark & Co. indsatsen på tværs af medier og kanaler, så den rammer rent ind i, hvad du vil opnå. Hver gang.
Tag fat i os, hvis vi skal hjælpe dig med effektfuld markedsføring.