9. juni 2021
June Maria Schløtel
Projektleder
Med en gennemtænkt indsats på LinkedIn optimerer du effekten af din markedsføring. Bl.a. fordi du kan nå ud til langt mere specifikke målgrupper end dem, du finder på andre sociale platforme.
Guiden giver dig et hurtigt overblik over de forskellige annoncetyper, der findes på LinkedIn. Så kan du lettere vælge de typer, der passer bedst til din virksomheds målsætning.
Du får også vores bedste tips og tricks til at lægge en effektiv strategi til godt og relevant indhold. Dette skaber maksimal værdi – for dine kunder og din virksomhed.
Uanset din målsætning på LinkedIn, giver platformen dig en unik mulighed. En mulighed for at få dit budskab ud til de mest relevante personer i din målgruppe.
Udfyld formularen herunder – så sender vi dig vores Linkedin guide:
Strategi
Branding
Konceptudvikling
Forretningsudvikling
Digital strategi/omstilling
SEO (søgeoptimering)
CRO (konverteringsoptimering)
SEM (Google Ads)
Sociale medier
E-tilbudsaviser / e-kataloger
Tekstforfatning
PR
Content marketing
E-mail marketing
Marketing automation
Læs mere om effektfuld markedsføring gennem stærke budskaber
Corporate identity
Visuel identitet
Logodesign
Naming
Salgspræsentation
Emballagedesign
Webdesign
Kampagner
Digitalt content
Film
Outdoor
Radioreklamer
Guerilla marketing
Magasiner
Kataloger
Skilte, facadebannere m.m.
Printannoncer
Butiksmateriale
Kontakt os – vi tager gerne et uforpligtende møde med dig, enten fysisk eller online.
Se eksempler på, hvordan vi har skabt resultater for vores kunder