26. oktober 2022
Hede byggedrømme i Hedensted
Traditionen tro åbnede dørene i uge 42 til Danmarks mest inspirerende byggeudstilling – denne gang i Fejring Enge, en ny bydel i Hedensted By.
For 3. år i træk har Shark & Co. i tæt samarbejde Hedensted Bygger og 6 af landets bedste byggefirmaer udviklet en komplet marketingstrategi for hele byggeudstillingen. Et unikt koncept, der fremover gør det muligt at køre byggeudstillingen videre andre steder i kommunen, hvor man ønsker at sælge grunde.
Omkring udstillingen i Fejring Enge har vi bygget et komplet nybyggerunivers op med bl.a. et website, intensive online kampagner, der inspirerer, og et 112-siders lækkert boligmagasin med alt, hvad en nybygger kunne drømme om.
Ambitionerne forbliver høje
Ligesom de foregående år har vi givet markedsføringen af byggeudstillingen 2022/23 fuld skrue – i år på trods af en energikrise, som ingen ved, hvor længe varer. Eller snarere i kraft af: Det gør jo ikke noget, at der er skruet ekstra op for inspirationen i usikre tider.
Derfor har vi i år ikke kun haft fokus på de nyeste indretnings-, bolig- og byggetendenser, men i høj grad også på at imødekomme tidens store emner. Med hjælp fra eksperter på de pågældende områder har vi bl.a. skabt indhold om, hvordan man bedst gebærder sig på boligmarkedet lige nu, hvad der pt. er afgørende for en boligs liggetid, og hvordan man som privat nybygger skal forholde sig til stramningerne i bygningsreglementet 2023.
Succesfuld åbningsweekend igen i år
Indsatsen har indtil videre resulteret i, at 500 potentielle nybyggere fra nær og fjern mødte op til åbningsweekenden.
Er du blevet nysgerrig på, hvordan konceptet omkring Hedensted Bygger blev skabt for 3 år siden, kan du se casen her.