Kunde
Cosani
Services
Branding
Digital strategi/omstilling
Konceptudvikling
Branding
LinkedIn
Digitalt content
Effektiv branding med målbare resultater
Udfordring
Cosani er ejet og drevet af Jesper Langberg og Rolf Thygesen som tilsammen har over 50 års erfaring fra branchen – et absolut fornuftigt grundlag at starte egen virksomhed på. De mange års relationer med kundegruppen og en detaljeret brancheviden gør Cosani i stand til at efterkomme efterspørgslen efter effektivitet og løsninger, der passer til markedet.
Med et nøje udvalgt sortiment fra førende europæiske producenter inden for baderumsmøbler og sanitet har Cosani en stærk portefølje. Målet har, fra Cosani kom på markedet i 2020 og indtil nu, været at inspirere og informere kunder (b2b og b2c) om Cosanis brands.
Resultat
Cosani sælger ikke direkte, men henviser interesserede parter videre til deres forhandlere. Derfor ligger fokus for vores indsats på branding – og dermed Cosanis løfte ud i markedet – fremfor på direkte leads, salg m.m. Indsatsen er fordelt på SEO, SEM og sociale medier.
SEO
På de syv måneder, vi har arbejdet aktivt med Cosanis SEO, har vores indsats givet en positiv fremgang i antal besøgende, antal sider pr. session, afvisningsprocent, målkonverteringsrate samt antal gennemførte mål.
Sammenlignet med opstartsmåneden har vi opnået:
- 217 % flere organiske klik
- 162 % flere eksponeringer
- 42 % bedre klikrate og flere konverteringer
- 12 pladser tættere på toppen af søgeresultaterne på google
- målkonverteringsraten er steget fra 6,38% til 11,56%
SEM
Også på søgemaskineannoncering har vi opnået positive resultater.
Søgekampagnerne (tekst) giver sammenlignet med opstartsmåneden følgende forbedringer:
- bedre klikrater – største stigning er 108 % og bedste klikrate er 56 %
- billigere klikpriser – største prisfald er på 13 %
Resultaterne for displaykampagner (grafiske bannere) er også rigtig pæne:
- bedre klikrater – største stigning er på 31 %
- billigere klikrater – største prisfald er på 29 %
SoMe
Resultaterne på Facebook og LinkedIn vidner om, at indsatsen har løftet Cosani og deres brands. Tallene er sammenlignet med opstartsmåneden og taler for sig selv (ingen er sure) 😉.
På Facebook ser vi 136 % flere eksponeringer, 72 % flere unikke besøgende, 207 % flere kliks, 293 % flere visninger af landingsside, 30 % højere klikrate, 63 % billigere klikpris og 52 % billigere pris pr. 1.000 visninger.
Indsatsen på LinkedIn har givet 60 % flere eksponeringer, 14 % flere unikke besøgende, 14 % flere visninger af landingsside, 6 % billigere klikpris og 40 % billigere pris pr. 1.000 visninger.
Skal vi hjælpe dig med at blive synlig og uimodståelig for din målgruppe?
Kontakt os – vi tager gerne et uforpligtende møde med dig, enten fysisk eller online ——–> sharkreklame.dk/kontakt